Home » Style

Celebrity Style: Lil Boosie

Submitted by on August 15, 2008 – 10:15 am48 Comments
Share

Lil Boosie

Baton Rouge, Louisiana’s Lil Boosie (known to his mama as Torrence Hatch) hit the Ozone Awards this week.

Dripping in jewelry and aggressively posing for photographers on the red carpet, Boosie kept a red color theme with his glasses, COOGI t-shirt and Chuck Taylors.

COOGI has a whole range of similar men’s t-shirts on-sale now:

Swirl “C” Tee by COOGI

Brigade Warrior Tee by COOGI

Color Chords Tee by COOGI

Windows Maze Tee by COOGI

Main image: Crunk + Disorderly

Related Posts with Thumbnails

48 Comments »

  • eastcoastcat says:

    i HATE lil boosie

  • Sneakerhead says:

    i second that….the chucks is stright…he’s not doing anything big, he just has a coogi shirt on…why is he grabbing crotch?

  • kasey says:

    I love his style…lil boosie is the shit……if people would stop burning his cds, he would have more sales…..he one of the realist rappers!!!

  • Russ says:

    Man, ya’ll leave my man Boosie alone! He’s nice and doing his thing! Plus, he’s been a strong supporter of COOGI! As a matter of fact, along with my Down South self (VA), we stay COOGI down!

  • CHAZMUNNY says:

    Boosie Is My Ninja But He Has A Loud Style. Holla! WHADDUP LUX RICK AND RUSS!

  • Rick Lexington says:

    haha the outfit is dope & red really isn’t my color. Too much jewelry for my taste tho. He’s grabbin there to show where the b1tch3s and haters need to get off of lol.

    Russ you got that song playing in my head again. They need to put it on the stations here. Whaddup chaz, russ and lux.

  • levira says:

    he sound so much like trina whats that all about

  • Thrillogy says:

    I defiently luv Boosie’s polo shirt with the biggie inspired polo shirt from Coogi from DJ Khaled’s new music video ” Out Here Grinding”, But da rest of the other shirts are wack and even though I luv the one picture with the coogi shirt and the red converse kicks, the rest of the shirts are wack.

  • ~*aShLeY*~ says:

    people love boosie down south they bow to that man

  • radical bro says:

    are there any rappers that are not named lil or young something.

  • Luxury Life says:

    He look like a black chuckie doll or a fly flavor flav or crunchy blacks twin brother yeah he can dress tho real fresh dude wat up chaz rick and russ

  • MY B00SIE says:

    MAN CHECK BAD AZZ 0UT…B00SIE FRESH AZZ HELL…YALL CAN CALL H!M WHAT YOU WANT…BUT Y0U AINT G0T SHIT 0N HIM…CHECK HIS SWAG!!!! HE AN 0.G. C00GI N!GGA!!!!

  • Missnelz says:

    The converses gotta go somewhere, but Im feelin da ice, there’s so much of them they can’t melt, its stands out a lot =)

  • Luxury Life says:

    MY Boosie: I hope you a girl cuz if you not then you need help!!! And I did compliment his style!!! Anything after that cut the deck and as for as “SWAG” im from VA by way of the BX when you was down south wearing guibard jeans with straps and fubu and reeboks I was going to Sammys Fashion since I was 14,Ive been wearing pradas since 92 so please with that he got more swag stuff!!! I was born with it I dont need no stylist to dress me or put bad women around to have swag dont play yaself “my boosie”

  • MY B00SIE says:

    AWWW! SWEETHEART DID YOU TAKE THAT T0 HEART (LUXURY LIFE)??? CUZ I DAMN SURE WASN’T TALKING TO NOBODY DIRECTLY…LOL SO DRY Y0UR EYES…YOU DON’T NEED TO EXPLAIN YOUR “SWAG” TO ME…CUZ I COULD CARELESS. GIRBAUD, FUBU, REEBOKS…LOL…WHENS THE LAST TIME YOU BEEN DOWN SOUTH? IF Y0U BEEN WEARING PRADAS SINCE Y0U WERE 14 (92′) THAT WOULD MAKE Y0U LIKE 30 RIGHT??? LOL…D0NT KID Y0URSELF KIDDO…STYLIST, BAD WOMEN…YOU AINT FAMOUS NEITHER…THAT MAN GOT Y0UR HOUSE AND Y0UR 401K PLAN AROUND HIS NECK….HAHAHA BE EASY LUXURY LIFE

  • Luxury Life says:

    To Boosie: Money Talks and Wealth Whispers……. and trust me im getting paper in this recession matter of fact if you need a house come holla at me I got 10 so far and 4 of them down south I need a landscaper put in a application and maybe you can cut some grass for me and clean out some gutters too and then we can work on a 401K for you I pay good and tas a matter of fact im 27 so that means at 12 i was a car note on my feet maybe even your carnote rite now lol keep up homie

  • nina says:

    i love B-O-O-S-I-E B-A-D-A-Z-Z- THAT HIM HE TOLD YALL TO WIPE EM DOWN. HE IS FRESH TO DEATH OUT THERE IM NOT A RED FAN BUT HE LOOKS GOOD IN IT AND IT LOOKS GOOD ON HIM. LET EM WEAR WHAT HE WANTS HE CAME FROM THE BOTTOM TO THE TOP HE WEARS THAT TO LET YOU KNOW HE GOT IT AND HE PROUD AND I AM TOO. I LOVE TO SEE BLACK PEOPLE ON TOP CAUSE WE WENT THROW HELL TRYIN TO BE WHERE WE AT. LOVE U BOOSIE AND EVERYBODAY THATS DOWN WIT CHA

  • MY B00SIE says:

    LMAO….SO IGNORANT!!! THIS ISNT MYSPACE SO IMMA LEAVE AT THIS…I LIVE IN CALIFORNIA, CARLSBAD TO BE EXACT…WHERE ALL THE HOUSES GO FOR NO LESS THAN 500,000. YOU NOT DOING NOTHING SPECIAL TO ME. YOU WEARING A CAR NOTE ON YOUR FEET AT 12 NO DISRESPECT BUT YOUR PARENTS DUMB AS HELL. MY 401K IS COOL, BRAH I’VE HAD IT SINCE I WAS 18. IM ONLY 21 AND IM A PART OWNER OF A PARALEGAL FIRM. SO HOW ABOUT THIS ILL GIVE YOU A DISCOUNT TO DO YOUR BANKRUPTCY PAPERS…SCREW IT ILL DO IT FOR FREE…YOU WANNA BRAG ABOUT YOU WEAR PRADAS AND YOU GOT THIS GO TO STREETSTYLE.COM…LOL, I COMMENTED ON HIS STYLE AND YOU TOOK IT PERSONAL, RELAX, GO TRY TO SALE A HOUSE OR SOMETHING

  • Luxury Life says:

    HIHater!!!Im selling a home today and my parents arent dumb my mother has a masters in Nursing and my father owns a construction company with 25 years in the army!!!! And you a part owner i OWN my company I dont listen to nobody I take risks but I also reap great benefits and with Housing Crisis in California I may risk buying homes there and then buy your lil paralegal firm!!! I got homes property is the gateway to wealth I could go broke but how when I own stuff and with that little 401K and Cali prices realtalk you a welfare case come sit down with a real boss who really husltin!!! You want to get paper come talk to me or I get at you on your myspace page you got spunk tho but you like Kobe you can beat the Spurs but you cant beat Boston you just too weak lol

  • MY B00SIE says:

    WELFARE CASE….LOL…IS THAT LITTLE VEIN STICKING OUT ON THE SIDE OF YOUR FOREHEAD…I GOT YOU ALL MAD…HUH…LOL RELAX…I COULD CARELESS…YOU READY TO TELL ME YOUR LIFE STORY HUH? WHATS YOUR SSN…WHO’S YOUR DOCTOR…BOYSTOP! WE CAN GO BACK AND FORTH ALL DAY LONG BUT AT THE END OF THE DAY WE AINT NEVER GOING TO CROSS PATHS SO WHAT YOU GOT IS MEANINGLESS TO ME. BUT THANKS FOR THE LITTLE DEBATE MADE MY MORNING A LITTLE FUN…BE EASY!

  • gemini0686 says:

    Luxury Life: U talking out hater… U been hatin all damn day! U need to go sit down somewhere and relax… take care of “your businesses” and you property since you braggin about you got so much… Aint no body stuntin you!

  • Obama4Prez says:

    Where did all this come from cause its so off topic. Luxury Life you dead wrong because nobody said anything to you about anything you said. For you to start coming at My Boosie sideways is a little childish for you to be 27 and as smart as you claim to be. My Boosie you should have never even replied makes you look just a childish.

  • Luxury Life says:

    Im just having fun I cant get cocky or have a debate and obama and gemini leave it be nobody said anything reckless its just 2 people bragging on wat they got YAll be ez its all fun and games

  • southern vibe says:

    man straight coogied out down here in southwest texas u dont see shit like dat everbody wit der plaid shorts and southpole top gottta give badd azz props!!!!!

  • Mi$$ CArteR says:

    Everybody on here who talking all this bunk need to stop. Cuz if you got that much time on ya hands you ain’t banking at all my n!gga. And you need to get a job.

  • Mi$$ CArteR says:

    oh and boosie da sh!t

  • fatboy says:

    boosie da man yall stop dat hatin and just listen 4real and youll see he 1 of the best but if u aint livin dat life u not gonna feelem stamp!

  • Joe says:

    there aint nuthin special bout this fit….its a coogi shirt and sum chucks lol..i never liked dudes music but he stays fresh il give him dat……besides that boxfade lol!!!

  • Si12iuS says:

    Damn Love the chains but, its not necessary to rock so many just ruins the point of having a sick chain… keep simple and clean. The chucks the wrist bling is off the hizzzy though.

  • GlamDollJess says:

    What is his point in grabbing his crotch ?!
    that just made me mad.

  • Mz.Style_Icon says:

    Atleast we all know the man knows how to spell! lol..and I’m not gon’ lie I once mistaked him for Trina in one of his songs. LOL..oh yea and he looks like he could be related to flava flav.

  • Dave P. says:

    Lil Boosie and his songs are alright with me. Coogi is really tight, even Uncle Luke is rockin’ Coogi jean shorts and shirts.

  • Nadaoutdatboot says:

    Man bad azz been carrying da style like dis and for all da hatas **** ya’ll! Being from the south, we never do let a lil money change us we keeps it gutta ya dig. As far as the stupid ass comments about him grabbing his crotch he ain’t never been no biatch so he go dos what he dos and dats how he keeps it real!

  • Jessica says:

    all them necklaces not even necessary.

  • Shai Shai says:

    his jewellry is nice, but i think it too much wen he wears them all at the same time. I love his music tho.

  • Louisiana Boi says:

    My nigga Boosie Bo is a talented rapper and much played. What happened to the east coast rappers….. im waiting. I know about the struggle of south side Louisiana and to be in his position is better than when he was dealing. he spit real shit and dont get pressure into doing this commercial shit that everybody likes. he tells of the life and time of the hood. just as tupac did and old school r and b stars sang of love. its shit that happens in life….

  • LI BOOSIE IZ MY NIGGA DA BEST RAPPA ALIVE FUCK WAYNE

  • Charles...a real boosie fan!!! says:

    Mane boosie a str8 dog, da realest nigga to ever do it!!! mane “take a vision” wit dat mane, i mean five cd’s in yo car, o u his nigga then, u a REAL boosie fan if u know that “nigga then”…mane fuck who dont lik him, nigga who u runnin wit??!!

    BOOSIE>wayne

  • markeem says:

    even know he got on chucks he still fresh.look at the jewlz.fo real

Leave a comment!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS. Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

We want to keep in touch with you. If you give us your email address, you may receive marketing emails from the DJ Networks family. We hope that's cool.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.